Mysig söndag

Började dagen riktigt bra, gick till simhallen i förmiddags och simmade i 30 min. Fick lite svårt att andas och hade lite bråttom därför det blev så kort, men bra av mig att komma iväg i alla fall! Huvudvärken, eller migränen kanske jag ska säga, har inte gett med sig än nämligen. Kom hem och gjorde fruktsallad som jag och Anna-Karin kalasade på när hon kom, dock med en liten klick vaniljglass. Men sedan gick det utför, blev pizza på Hörnet och glass, maränger och kolasås till Pirates of the Caribbean. Haha men det var riktigt najs. En perfekt söndag! Förresten så var den första tanken som slog mig när jag gick utanför porten idag "april". Det kändes verkligen som april i luften, det nästan doftade vår! Och när solstrålarna träffade ansiktet, det var ett kärt återseende. Underbart! Blir allt lite fejksol imorgon, det var faktiskt mer än två veckor sedan. Ser ut som ett lik. Me don't like. Men nu tänkte jag börja packa lite smått, åker till mormor på onsdag! Ska bli så himla skönt.


Min fina vän Anna-Karin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0