I wish

Hej hej! Satt och nickade i soffan men kom på att jag var tvungen att kolla några saker på datorn innan jag kunde däcka och nu har jag såklart piggnat till lite. Men ska försöka lägga mig snarast. Att jobba idag var riktigt segt, det fanns saker att göra men tiden släpade sig. Har känt mig lite irriterad och besviken idag också pga en dröm...^^ Det var en helt underbar dröm, anledningen till irritationen var att det bara var just det. En dröm. Men kanske kan det bli mer än så. I wish. Men men, imorgon blir det Harry Potter 7 igen med Malin! Efter drar jag till pappsen på middag. Och innan bion hade jag tänkt ta en sväng till simhallen men såg nu att de inte öppnar förrän elva så då hinner jag inte till bion. Får bli en promenix istället. Låter som att det kommer bli en himla bra dag! Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; visst är dom! :)

2011-01-26 @ 22:45:58
URL: http://ejjson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0