Fireworks

















Dessa bilder tog jag igår, genom föntsret. Riktigt coola tycker jag. Speciellt den första. Det blev så fina softa färger och effektfullt med regndropparna. I alla fall, lillasyster och jag hade en supermysig nyårsafton. Vi såg Mulan, åt massa gott, skålade in det nya året (med Fanta resp. tranbärsjuice) och sjöng Singstar svenska schlagerhits som vi fick i julstrumpan. Vid halv fem la vi oss och vaknade först vid halv ett men somnade om till typ tre eller vad klockan var. Sjukt! Men det var skönt. En liten promenad är det enda vettiga jag gjort på hela dagen, eller det som var kvar av dagen. Nyss såg jag på Fångarna på fortet men gav upp när bloggerskorna åkte. Skulle också vilja vara med, fett kul! Men det var inte riktigt samma sak nu som det var när man var liten. Det hade tappat lite av magin. Men det blir ju ofta så. Nä, nu ska jag avsluta första dagen på året med lite mera godis och Toy Story 3. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0