Maxiklänning

Hej igen! Det var ju inte direkt så härligt ute som det såg ut när vi gick promenaden tidigare. Solen sken men fy vad det blåste, iskallt dessutom. Men det var riktigt skönt! Ca en och en halvtimme blev det. Fick lite färg i ansiktet och huvudvärken kändes bättre men håller dock fortfarande i sig. Efter promenaden tog vi en sväng till centrum och handlade. Kikade lite på H&M och testade en maxiklänning som, hör och häpna, jag kunde ha utan att den släpade flera meter i marken!!!! Överlycklig är jag! Här fanns den bara i leopardmönstrat och den var sådär på mig men i katalogen finns den i svart så jag ska leta i stan på fredag. Vill verkligen ha en maxiklänning, har velat det jättelänge och den här var jättefin i modellen så om den inte finns i butik beställer jag nog den. Fast kanske ska ha lite is i magen, det är ju trots allt bara februari. Dem borde ju få in den tycker jag. Men vet ni vad, nu ska mamma och jag se på film och äta Ben&Jerry's. Mys!


bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0