Det minskar

Hej hej! Ställde mig på vågen tidigare och det minskar ska jag be att få tala om. Underbart! Är nu bara typ tre och ett halvt kilon ifrån min (rimliga) drömvikt. Hur najs är inte det? Väldigt! Det är så otroligt skönt att ha kommit igång ordentligt med träningen, det både känns och syns. Men tänker inte fokusera så mycket på vikten, tänker bara fortsätta att träna regelbundet för att jag älskar det och äta så bra som jag gjort den senaste tiden så får vi se vad som händer. Godis och chips med dipp på helgerna tänker jag då inte ge upp haha. Never ever att jag skulle kunna gå på någon diet och skippa sådant. Är väldigt emot dieter. Vissa är ju helt sjuka där man plockar bort livsmedel som är livsviktiga för kroppen. Nä fy. Jag tror på att man ska träna regelbundet och äta det man vill i lagom mängd. Vad är det för vits att leva om man konstant tänker på vad man stoppar i sig och spinger fram och tillbaka till vågen? Man ska njuta av det goda i livet!

Att bero på mat var jag duktig idag igen och åt lagad lunch, köttbullar, ris från häromdagen och broccoli. Märker nu när jag tränar att jag verkligen behöver det. I förmiddags innan jobbet var jag på Sussis jympapass igen. Gillar verkligen det passet men nästa tisdag tror jag minsann att jag ska testa core. Är lite nyfiken på det men tycker det låter en aning tråkigt. Men vi får se vad jag känner för då. Imorgon är jag i alla fall ledig, då blir det en promenix på förmiddagen om det är fint väder (hoppas, hoppas!) och sen ska jag nog bara lata mig framför tvn. Mamma och jag ska testa att laga blomkål- och broccolisoppa också. Det blir spännande! Men nu ska jag sova, godnatt!


                      kvällens mumsiga middag, och ja, jag älskar sås ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0