Nittonde

Hej hej! Sitter och fixar naglarna. Träning och bakning är redan avklarat. Det var förresten sjukt tungt idag, kändes som bara den i benen. Men det kan ju bero på att jag tränade igår också och sedan pulsade runt i snön i Slottsparken. Träffade Gurris nämligen och gick en promenad med honom. Först var det iskallt men i solen var det hur skönt som helst. Älskar Slottsparken. Det var inte en människa ute heller så det var alldels lugnt och stilla. Så jag hade en toppendag men den slutade lite si sådär. För när jag skulle åka hem kom inte 805an. Stod ute i typ 15 minus (om inte mer) och väntade i 40 minuter! Trodde jag skulle dö så jag frös. Så Gurra som skulle iväg kom precis när bussen kom för han hade tänkt ta bussen efter. Haha. Och så gick bussen bara till Lagergrens så därifrån åkte jag med nästa 805a och så fick jag gå från centrum. Hemma var alla vrålhungriga, jag med, vi skulle liksom ha ätit en timme tidigare och redan det hade varit en sen middag för oss. Min mage bråkade med mig resten kvällen också eftersom jag hade blivit alldeles för hungrig och åt lite för fort. Men men, mamma, lillasyster och jag såg tecknade Alice i Underlandet och myste med glass och choklad. Så kvällen blev räddad haha ^^ Nej nu ska naglarna få min fulla koncentration hejsvejs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0