Testat core

Tjoho! Har nu varit på core för första gången. Inte alls lika roligt som jympan och man kände sig verkligen som ett fån när man inte fattade vissa rörelser men det var ändå rätt skönt och det är ju väldigt bra att komplettera med. Speciellt för mig som svankar och har typ världens sämsta balans eftersom man jobbar mycket med styrka, hållning och balans. Så tänker nog fortsätta gå på det passet! Bra ledare var det också.

När jag kom hem var jag duktig och slängde ihop en lövbiffröra men spenatpasta och spenat. Ser inte jättenajsigt ut på bilden men det blev helt ok! Nu måste jag fixa håret och så för strax ska jag sticka till jobbet. Hejsvejs!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0