Pannkakor

Hej hej! Fick värsta rycket tidigare och gjorde pannkakor till lunch. Hör och häpna så blev alla pannkakor hela och fina! Det brukar se ut som äggröra mer eller mindre i vanliga fall haha. Supergott var det också!

Hade tänkt att åka till stan idag men när jag upptäckte att det börjat snöa igen ångrade jag mig. Inte för att jag var speciellt sugen från början men ändå. Men nu har jag lyckats smöra för pappsen så vi ska åka en sväng till Nacka forum! Där finns alla affärer jag behöver för att införskaffa sakerna inför mitt nya projekt. Men nu ska jag klä på mig så jag hinner ner till centrum och vara smakråd åt mamma innan pappa kommer. Hejsvejs!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0