Nytt från H&M

Hej hej! Har precis klätt på mig nu och sitter och väntar på Anna-Karin som ska komma hit. Men tro inte att jag sovit tills nu för det har jag icke. Gick upp halv nio imorse och befann mig på Friskis till tiopasset, sjukt mycket folk det var där då! Jympa medel var det och det var en gammal basketkompis som ledde passet. Riktigt roligt! Så det passet tänker jag definitivt fortsätta gå på, synd bara att jag jobbar nästa lördag. Jobbar för den delen imorgon också, det är ett byte. Tjänar lite på det då jag kommer börja jobba två och en halv timme tidigare än jag vanligtvis gör på söndagar så det är ju bra.

Invigde förresten mitt nya träningslinne som jag införskaffade på H&M förra veckan. Grymt snyggt och bekvämt, I love it! Nu behöver jag "bara" ett par nya träningsskor då mina är ganska utslitna, en sport-bh och ett par mer praktiska träningsbyxor så är jag fit for fight. Måste verkligen ta mig in till stan någon dag...


Kommentarer
Postat av: julia

snygg:)

2011-02-05 @ 15:43:37
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0