Middag hos farmor

Hej hej! Alldeles strax ska vi bege oss mot farmor för middag. Är ashungrig haha. Vi brukar ju inte äta så här sent i vanliga fall. Åt dessutom ingen ordentlig lunch eftersom jag var till Sickla med Bahar och Klara. De åt sushi men jag tog bara en macka. Det tog lite tid och vi var tvugna att ta oss till Nacka också för att hitta det vi skulle men tror det blir bra. Hoppade av i centrum efter och köpte lite frukt. Så jag och lillasyster delade på en mandor för en stund sen och fy satan det var det suraste jag ätit! Smakade som citron för tusan! Usch usch. Men vindruvorna såg riktigt härliga ut så dem ska jag mumsa på ikväll.

Något jag är riktigt sugen på just nu är morotstårta. Mmm. Ska nog baka det någon dag men det är så trist för det är bara jag här hemma som gillar det. Imorgon får jag att bero på baka inte glömma bort att jag ska göra kolakakor till lördag! Det är nämligen avskedsfest för Patrik på jobbet då. Men nu ser jag att klockan har tickat iväg lite, dags att möta upp pappsen!


gammal bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0