30 dagar

Har länge tänkt att jag ska göra en sådan där rolig lista med 30 dagar eftersom jag älskar att göra listor. Har t o m påbörjat den flera gånger men inte publicerat för att det har varit mitt i en månad. Det kändes ologiskt att göra en lista då. Haha. Men nu när det är första december tänkte jag köra, det blir ju lite som en julkalender! Första inlägget kommer lite senare.

Dag 1 - Om mig
Dag 2 - Min familj
Dag 3 - En låt som får mig att rysa
Dag 4 - Min favoritårstid
Dag 5 - Innehållet i min väska
Dag 6 - Bild på mig och min bästa vän
Dag 7 - En bild på mig själv för ett år sedan
Dag 8 - Det här saknar jag
Dag 9 - Mina mål/drömmar/önskningar
Dag 10 - Min favoritplats
Dag 11 - Vad jag vill mest av allt just nu
Dag 12 - Typ av killar jag faller för
Dag 13 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln
Dag 14 - Det här får mig att gråta
Dag 15 - Min tro
Dag 16 - Detta ångrar jag
Dag 17 - Mitt favoritprogram
Dag 18 - Innan jag dör
Dag 19 - Vad jag åt idag
Dag 20 - Min favoritfilm
Dag 21 - Saker jag stör mig på
Dag 22 - Länder jag besökt
Dag 23 - Min favorithögtid
Dag 24 - Dagens outfit
Dag 25 - Mitt favoritminne
Dag 26 - Min musiksmak
Dag 27 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade
Dag 28 - Min bästa födelsedag
Dag 29 - Detta är jag rädd för
Dag 30 - Sammanfattning av det här året

Kommer inte ihåg var jag hittade listan men det är inte ursprungslistan, har gjort lite ändringar.


Kommentarer
Postat av: Stefan Nilsson

Kör själv en julkalender på Biggest-Loser.se :)

2011-12-02 @ 11:15:41
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0