Tredje advent

Herregud hur kan det redan vara tredje advent? Helt sjukt ju. Idag var jag i alla fall i Nacka Forum med Madde igen och lyckades hitta en till julklapp. Så nu har jag två och en halv haha... Lite framsteg! Blir till att åka in till stan på tisdag tror jag och fixa resten.

Fick förresten en superfint inslagen julklapp av Madde idag. Men får inte öppna förrän julafton, OM det kliar i fingrarna på mig!! Det är ju för tusan två veckor kvar! I och för sig lär det gå galet fort med tanke på hur tiden bara flugit förbi på sistone.

Nej, men nu ska jag fortsätta stöka i mitt röriga rum. Håller på att rensa bland alla gamla skolböcker och uppgifter. Kan inte låta bli att läsa allt innan jag slänger och så sitter jag där och blir lite sentimental. Med andra ord tar det lite tid. Det har legat utspritt på mitt golv nu ett par dagar, hehe. Dags att få bort det!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0