Spinning

Hej hej! I förmiddags blev det ett härligt pass spinning på F&S! Det var bara andra gången jag gjorde det så det blev lite pinsamt när både ledaren och den andra F&S-personalen skulle hjälpa till och ställa in cykeln för korta, lilla mig. Men det gick bra, det var bara ett par stycken där som tur var! Tycker det är riktigt härligt att spinna. Förutom den stenhårda sadeln. Men det som var lite tråkigt var att musiken inte alls föll mig i smaken. Den fick mig inte alls peppad men ledaren var bra i alla fall. Sedan dess har jag faktiskt inte gjort ett skit haha. Satt bara med mamma och gamla grannen Maria när de pratade. Rätt mysigt faktiskt. Men nu måste jag sätta fart för om en liten stund ska jag möta upp Ida i centrum. Det är myskväll på g. Vi ska bygga pepparkakshus, göra egen glass på vaniljvisp och se senaste Harry Potter. Supermysigt! Sedan blir det jobb lördag och söndag.

Förresten så var jag till läkaren igår. Vi hade redan innan kommit fram till att det inte kunde vara äggstocken men tänkte att det kunde vara bråck eller något. Ville inte alls gå, ni som känner mig vet hur mycket jag hatar läkare och sjukhus efter mina många tidigare besök... Den här läkaren, som jag gått hos någon gång förut, är den enda jag träffat som varit bra. Det visade sig i alla fall att mina lymfkörtlar bara är svullna. Alltså går det inte att göra något åt saken vilken känns rätt surt eftersom jag har så ont. Men det är ju ändå bra att det inte var något värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0