Dag 9 - Mina mål/drömmar/önskningar

Hm... Den här frågan är svår men ändå inte.

Ett mål är att gå ner de tre kilona jag la på mig till följd av alldeles för mycket gott under min härliga månad i Frankrike. Ett annat mål är att få bättre sömnvanor. Att sitta uppe halva nätterna är inte bra i längden. Jag vet ju det. Men det är ju så sjukt tråkigt att sova haha.

Drömmar har jag många. Min absolut högsta dröm är att kunna få barn, bilda familj och flytta till en vit villa med äppelträd och grönsaksland. Men jag drömmer även om att resa och se världen, simma med delfiner (en dröm jag haft så länge jag kan minnas), få jobba med något i framtiden som jag älskar och att utveckla dansen. Känner stor sorg över att jag slutade med baletten när jag var 10, 11 år. Känns lite som att det är too late nu, men det är faktiskt aldrig för sent att förverkliga en dröm! If you can dream it, you can do it som Walt Disney sa.

Julen är en tid för värme och omtanke, därför är min önskning att ni alla visar hur underbar människan kan vara och skänker en peng till UNICEF. Eller rent av blir Världsföräldrar. Den där hundralappen som dras från mitt konto varje månad är inget jag märker av men den gör otroligt stor skillnad. Ni kan även köpa julklappar i form av vaccin, nötkräm, myggnät etc som skickas till de barn som behöver det allra mest så får ni ett fint gåvokort att ge bort. Det är den perfekta julklappen till den där personen som redan har allt.

Ja, det var mina mål, drömmar och önskningar just nu. Var ute lite i sista stund, men än är klockan inte tolv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0