Dag 28 - Min bästa födelsedag

Firades på Mallis med Ida, -09. Då jag fyllde 18 år. Himla mysigt hade vi. "And you, you don't like the sun?", "I AM BURNED!" HAHAHAHA. Det var nämligen så att jag brände mig så illa, typ första gradens brännskador, så att jag fick ligga på stranden helt täckt. Hade täckande hårband, strandskjorta, strandklänning över benen och handduk över fötterna. Medan Ida låg topless. Så när det gick förbi två killar och delade ut flyers för en klubb så tittade de först på Ida sedan på mig, då la de huvudena på sne och frågade mig det. Blev lite irriterad men såg minst sagt rolig ut. Blev sådan sjuk kontrast när vi låg bredvid varandra haha. Ida som är så jäkla brun också.



Tidsinställt inlägg då jag befinner mig på jobbet just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0