Dag 25 - Mitt favoritminne

Varför tog jag denna fråga för? Himla klurig haha... Har många, många fina minnen. De flesta från resor. Har väldigt fina minnen från resan till Disneyland Paris -97 med kusin, farmor och Christer. Vi åkte med husbil så jag och Carro satt på varsin sida om matbordet (fastspända såklart) och lekte hela vägen. På vägen till Paris stannade vi på Heidepark i Tyskland, som vad jag kommer ihåg nästan var roligare än Disneyland. Vi hade även superkul på campingplatserna vi stannade på. Kommer speciellt ihåg när det hade regnat och vi lekte med våra Disneyfigurer i regnvattnet. Lättroad man var thihi. Tre år senare åkte jag på samma resa fast med lillebror, även det var superkul. Resan till Rom med mamma är också ett väldigt fint minne, likaså resan till Mallis med Ida och EF-resan till Frankrike. Sedan har jag några väldigt speciella minnen på hemmaplan också, bland annat den första konserten med Westlife jag och Ida var på. Som sagt, det var en väldigt klurig fråga. För det finns många fina minnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0