Dag 21 - Saker jag stör mig på

Reklampauser på tvn, dålig service (stör mig sjukt mycket på det!), snöblask, respektlösa människor m.m.

Det där med respektlösa människor, något som jag blir så fly förbannad på är när man står i en busskur och så kommer någon jävel, ställer sig där INNE och tänder en cigg. Grrrr! Det är så otroligt respektlöst så det finns inte! Dels är det sjukt äckligt och dels mår jag dåligt av det pga astman. Det borde fan vara förbjudet att röka bland folk, eller överhuvudtaget egentligen. Det för inget gott med sig. Något som är ännu värre är föräldrar som röker i närheten av sina stackars barn! Hur tänker man då undrar jag? Idioter. Okej att man gjorde det förr när man inte visste hur farligt det var. Men idag när man vet så är det sjukt att folk fortfarande gör det...

Sorry för lite aggressivt inlägg men jag känner starkt för det där. Det är INTE ok att låta någon annan andas in giften. Tack gode gud att man inte får röka på restauranger etc i Sverige! Höll bokstavligen på att kvävas en gång när jag var utomlands och gick in på en pub. Usch och fy!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får inte röka inne i en busskur heller, finns förbjudsskylt. Så det är bara att peka på den :)

2011-12-22 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0