If I lay here

If I lay here, if I just lay here would you lie with me and just forget the world?

Knarkar sönder denna låt just nu. Får rysningar, älskar den. Så vacker.
Bion (Bridesmaides) var för övrigt bra och riktigt rolig. Dock inte riktigt så rolig som jag trodde den skulle vara, den var ganska djup. Väldigt djup. Inte som Baksmällan. Kunde inte riktigt skratta så som jag hade velat för jag kände mig som den ogifta, misslyckade kompisen. Inte för att jag känner mig misslyckad, inte alls. Det är bara det att alla runt omkring mig har kommit så långt. De har flyttat ihop, de ska ha barn, de har hus... Kunde verkligen inte vara gladare för deras skull! Men jag är liksom lite livrädd över att bli den där ogifta kompisen utan karriär och utan barn. Sjuka tankar att tänka i min ålder, I know, men jag har alltid varit mogen och har alltid velat bilda familj tidigt. Nu känns det som ljusår bort. Men min tid kommer! Kan dock inte hjälpa att undra om jag gjort mitt livs misstag genom att inte berätta hur jag känner. Genom att inte våga. Bara anta att det inte var möjligt. Man ångrar inte det man gjorde, utan det man inte gjorde... Det stämmer, delvis. Måste säga att jag ångrar vissa saker men kommer ångra detta ännu mer. Nä, fy så deppigt. Hahaha...

Det var i alla fall mycket trevligt att träffa Anna-Karin som man inte kommer se röken av den närmsta tiden. Fyra dagar efter att jag åkt drar hon nämligen iväg på en långresa och kommer inte befinna sig i Sverige förrän till jul. Gud det är så sjukt mycket saker på gång nu! Det gör mig alldeles stirrig. Men nu ska jag sluta filosofera och sova. Imorgon blir det en slappardag. Ska bara klippa mig och kanske sola, sedan blir det filmmys för hela slanten. Godnatt!  


Invigde min nya ursnygga kjol från H&M ikväll. Älskar formerna man får i sådana här kjolar. It's fierce!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0