Livets mirakel

Hej hej! Dagen startade icke bra. Humöret åkte bergochdalbana, var så fruktansvärt arg att jag bara kände för att skrika rakt ut. Spelade trots det en runda minigolf med mamma, syster och systers bästis. Haha ja, det gick väl sådär. Men det vände när jag mötte upp Carro i stan. Vi strosade runt lite, tittde på bebisprylar och fikade. Kan fortfarande inte fatta att hon har en liten bebis därinne. Livets mirakel, finns inget vackrare. Längtar så tills det är min tur!

Efteråt köpte jag med mig en pizza och åkte hem till Ida. Vi pratade framtid och hade det mysigt. Vek lite tvätt gjorde vi också, Ida tappade dock hälften på golvet haha. Men nu ska jag sova, ska träffa Ida vid lunch imorgon. Får se vad vi hittar på för skoj. Godnatt!

 

Hade tänkt bjuda på lite fler bilder men uppladdningen vill inte riktigt sammarbeta med mig så det får bli imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0