Förälskelsen

Ligger och tänker på Frankrike. Kan inte i ord beskriva hur mycket jag längtar. Förälskade mig i la France redan som sexåring då jag var där för allra första gången. Tänk att nu få spendera en hel månad där! Fantastiskt. Får se hur jag känner när jag kommer hem igen men det skulle nog inte vara helt fel att bo där ett tag. Har ju egentligen inte jättemycket som håller mig kvar i Sverige. Bara familj, släkt och enstaka vänner. De flesta skulle jag nog dessutom träffa lika ofta (sällan) som jag gör nu. Men som sagt, vi får se hur jag känner när jag kommer hem.   

Kan knappt fatta, eller rättare sagt jag kan inte förstå att jag verkligen ska göra detta. Sjukt modigt av mig. Börjar dock lite smått ångra nu ju mer jag tänker på det att jag inte bestämde mig för att åka ett helt år för som sagt, det hade nog inte varit helt fel att bo där ett tag. Men då hade jag behövt jobba ihop betydligt mer pengar och hade alltså inte kunnat åka nu. Det hade jag faktiskt inte stått ut med. Behöver miljöombyte NU. Det finns ju faktiskt inget som stoppar mig från att åka igen lite längre fram i tiden. Trots att jag tycker det är gammalt så är ju faktiskt 20 år inte speciellt mycket. Har hela livet framför mig. Så är det ju. I can do whatever I want. Bara jag själv som sätter gränserna. Eller ja, plånboken har väl sitt att säga också haha men det finns ju studielån.

Om texten på något sätt blev konstig eller så får ni ursäkta, allt tänkade har gjort mig trött. Ögonlocken är otroligt tunga... G o d n a t t .

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0