Egotid





Har haft en riktigt härlig mysdag all by myself! Gjorde "julmat" till lunch, såg dessa tre filmer och åt godis och dipp. Alltså inte godis + dipp utan chips, grönsaker och dipp. Inte för att jag tror att någon trodde det men men, min dåliga humor... ^^
I alla fall, alla tre filmerna var riktigt bra. Hade dock kanske lite, lite för höga förväntningar på Winter's bone. Men som sagt riktigt bra var de allihopa och det var en mästerlig film. Vackert utförd och fantastiskt skådespeleri. 

Nu ska jag ta och sova för imorgon blir det jobb 8.30-18.10. Sedan ska jag sova hos Ida för första gången i lägenheten. Vi ska äta tacos och se på Twilight, mys! Dessvärre måste jag upp och jobba samma tid på söndagen. Men då har jag dans fuegon att se fram emot på kvällen! Nä, sova var det. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0