Segare än segast

Hej hej! Segare än segast. Ögonlocken bokstavligen hänger på mig... Men imorgon börjar jag inte förrän klockan tre, sååå skönt. Idag kom Ida förbi och åt middag, tacos of course, det var mysmys. Men vi var båda helt förstörda efter dagens jobb haha. Sedan hade jag och mamma tänkt att gå en promenad men vi fastnade i centrum. Men mår ändå inte hundra än, skrev nog aldrig det men gick hem tidigare från jobbet i söndags också. Och det är först idag jag börjat må bra. Skulle nog behöva sova en vecka i sträck för att känna mig på topp. Men tog faktiskt ledigt från mina tre timmar på torsdag så då ska mamma, syster och jag åka till Sandhamn över dagen! Ska bli riktigt härligt. Men nu ska jag lägga in lite ny musik på mobilen, har inte gjort det på evigheter. Sedan blir det nog sängen. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0