TVÅÅÅ VECKOR!

Hej hej! Sitter här nyduschad, nyrakad, nypeelad och med hår lent som silke. Behövde ta hand om mig själv lite grann kände jag. Det var i alla fall supermysigt hos Idis igår. Vi hade tänkt se New Moon och Eclipse men vi insåg ganska snart att det bara var att glömma. Båda hade jobbat och var helt slut. Men New Moon såg vi och sedan kröp vi ner i sängen vid elva. Haha grymt skönt! Det var dock inte lika skönt att gå upp imorse och åka iväg till jobbet i spöregnet och blåsten. Men men, det gick hyfsat fort på jobbet. Patrik gjorde tacos åt oss till lunch och jag hade dans fuegon att se fram emot. Trodde jag ja. Efter jobbet bytte jag om och sprang till bussen. När jag sedan gick runt hörnet till Friskis insåg jag att det var väldigt mörkt och tyst. Mycket riktigt möttes jag på framsidan av en skylt "Vi har stängt 27-28/8 pga att våra funktionärer utbildar sig". Ni kan ju tänka er hur glad jag blev då... Veckans bästa pass liksom! Nu kommer jag dessutom inte kunna gå det på en och en halv månad eftersom jag jobbar och ÅKER TILL FRANKRIKE OM TVÅ VECKOR! TVÅÅÅÅÅ VECKOR! Stört. I alla fall, gick hem åt middag och begav mig istället ut på en cykeltur. Så det blev träning i alla fall. Men inte i närheten så roligt som fuegon. Morr!

Efter cykelturen svängde jag förbi ICA och handlade lite. Kände mig fett nöjd när jag gick därifrån med min kasse innehållandes varorna nedan. Knäckebrödet åt jag för första gången hos Ida imorse och det var faktiskt asgott, lite mjukt typ. Smakar inte som vanligt knäckebröd och föll mig därför i smaken. Fick ett ryck också och blev så sjukt sugen på filmjölk och russin, så det ska jag äta nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0