Thank god it's friday, or not



Halloj! Dagen har spenderats med mor min. Åkte in till staden och strosade runt. Men var inte direkt på humör om man säger så. Hade pms from hell, typ. Även fast det inte är den tiden. Blev dock bättre när jag hade fått i mig en macka, lite juice och en kexchoklad. Förstår inte riktigt vad det är med mig faktiskt. Har blivit så här vansinnigt irriterad och förbannad vid ett flertal tillfällen nu. Magen är dessutom kaos från och till. Och nej, jag är inte gravid. I wish. Att bero på det så kan jag nu glatt berätta här att även min andra jämnåriga kusin Malin är gravid!!! I december kommer Carros plutt och i februari kommer Malins. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0