Packning pågår

Hej hej! Bror och jag förberedde maten medan mamma hämtade syster så nu gör hon det sista bara så jag ska fatta mig kort. Började dagen med en härlig frukost, lingongrova med leverpastej och gurka och fil med russin. Väcker barndomsminnen. Sedan begav jag mig ut på en långpromenad på nästan två timmar. Det var bara jag, musiken och mina tankar. Så skönt. När jag kom hem lagade jag lunch och började sedan packa! Kära vänner, om 12 dagar åker jag!!!! Anledningen till att jag packar redan nu är att jag måste kolla om storleken på väskan är bra, om jag kan ha med mig alla kläder jag vill och om jag måste beställa övervikt. Dessutom kommer jag inte kunna fokusera de sista dagarna innan. Börjar bli totalt hispig redan nu!


Här har ni den nya resväskan som får följa med på mitt äventyr!
 Älskar att den är lila thihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0