Mr. Popper's Penguins

Hej hej! Ikväll bjöd jag småsyskonen på bio. Mr. Popper's Penguins med Jim Carrey blev det. Asrolig! En riktigt härlig, lättsam familjefilm. Se den!

Innan dess gjorde jag inte speciellt mycket. Tog sovmorgon, hånade deltagarna i Paris Hilton's My New BFF och tog en liten cykeltur med mor och syster. Behövde chilla lite. När man inte är ledig så mycket vill man ju göra det allra mesta av varje dag men jag känner att jag nu skulle behöva några dagar och bara vara. Bara göra det jag känner för just då. Men nästa vecka är jag faktiskt ledig både måndag, tisdag och fredag! Alla dagarna är dock uppbokade haha. Men nu ska jag ta mig lite kvällsmat och fruktsallad. Vi åt så tidig middag så är verkligen ashungrig nu! Sedan ska jag sooova. Jobbar 8.30-18.10 imorgon. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0