Bio ikväll igen!

Hej hej! Sitter och målar naglarna, ska om typ en och en halvtimme dra mig in till stan och möta upp Anna-Karin för lite biomys. Bridesmaids blir det!

Dagen har varit ganska lugn och skön. Sov till halv tio, åt frukost, uträttade lite ärenden i centrum (bland annat hämtat ut medicin för resan), gått en timmes promenad med mammsen och ja, det var det. Promenaden blev dock inte så jätteeffektiv då jag har sjuklig träningsvärk i magen sedan corepasset igår. Det är tufft i vanliga fall och nu har jag inte tränat just core på hela sommaren eftersom
det knappt gått några sådana pass. So it hurts!!! Men alltid skön känsla att ha träningsvärk. Även om detta är too much. Nä, men nu måste jag faktiskt sätta fart om jag ska hinna fixa mig, hejsvejs!

Vad tycker ni förresten om brorsans val av tröja så här första skoldagen efter sommarlovet? Hahaha. Fett skön tycker jag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0