Besvikelse på hög nivå

Förstår att ni är bra nyfikna nu, eller inte, men det blev ingen tatuering. Ni förstår East Street har drop in varje fredag men av någon anledning hade de inte det idag. Så himla typiskt mig att lyckas pricka in just den fredagen! Och jag som var så fruktansvärt nervös också! Helt i onödan. Men på onsdag, då ni. Då blir jag minsann tatuerad! Kommer alltså vara nervös i flera dagar nu haha.

Aja, istället blev det ett par timmar på stan. Ett par löparskor, en sport-bh, en kofta och en fjärrutlösare fick följa med hem. Så det var en lyckad shoppingtur i alla fall! Men nu ska jag sätta på en bra film och äta chips, grönsaker och dipp. Imorgon blir uppgång tidigt för jobb. Hejsvejs! 


Kommentarer
Postat av: Richardalvilde

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-07-26 @ 13:09:52
URL: http://richardalvilde.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0