Onsdag

Hej hej! Sitter här fortfarande proppmätt och belåten efter kvällens middag (två rejäla tacos, mums!). Skulle egentligen bara ätit spenatsoppa men kände att jag behövde en ordentlig middag. Blev så sjukt hungrig på jobbet. Men det kom väl efter träningen i förmiddags. Körde core, grymt bra träning det är alltså. Men typ sträckte mig och fick träningsvärk i benen på en gång så jag bestämde mig för att ta bussen istället för cykeln idag. Tror ni inte då att bussen inte dyker upp! Stod i en halvtimme och blev tvungen att ringa chefen och säga att jag var sen. Hann bli riktigt jäkla irriterad när jag stod där men det visade sig att det skett en olycka, tror det var någon lastbil som brann eller något sådant, så bussen hade stått där i en halvtimme. Då man ju inte vara arg längre. Men himla typiskt att det var just idag liksom. Blev en hel kvart sen till jobbet men det gjorde inget, brukar alltid vara så punktlig annars. Men tycker inte alls om att vara sen, dessutom var jag något så fruktansvärt kissnödig. Och satt i kassan i två timmar innan jag blev avbytt. Kunde ju i och för sig bett någon hoppa in så jag kunde gå men ville inte vara till mer besvär när jag var så sen och så. Haha i alla fall, imorgon ska jag och Ida ut och springa vid halv tio så nu ska jag nog faktiskt lägga mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0