Summer escape



Har ju glömt bort att visa men förra veckan köpte jag en limited edition förpackning på Kicks med dessa två parfymer. Båda doftar ljuvligt och flaskorna är ju så söta så jag typ dör! Perfekta att ha i handväskan.

För övrigt då så var min dag en repris av tisdagen. Ida och jag gick en promenad imorse, käkade, solade på hennes altan och sedan cyklade jag upp till jobbet vid tjugo i två. Och idag fick jag faktiskt rejält med färg, har fått bikiniränder! Tjoho! Men nu ska jag se ett inspelat avsnitt Criminal Minds innan jag kryper till sängs. Funderar på om jag ska orka åka in till stan imorgon innan jobbet, vill så gärna ha en tröja ur Fashion Against AIDS-kollektionen innan de tar slut. Men jag vill verkligen verkligen verkligen inte åka in till stan. Haha. Så jag funderar på om jag ska vara lat och beställa istället... Ska tänka på saken medan jag tittar på tv, hejsvejs och godnatt! Imorgon ska förresten Ida och jag gå på bio och se Red Riding Hood, den kommer vara sååå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0