Mycket nu

Är helt slut. Känns som att jag skriver det jämt, och att jag är trött. Hehe... Men just nu är det så himla mycket. Jobbar faktiskt väldigt mycket just nu. Har jobbat fyra, fem dagar i veckan i flera veckor. Men det är ju sjukt bra med pengar! Har haft så fullt upp att jag knappt insett att det faktiskt är påsk. Inget påskpynt är framme och på påskafton ska vi inte ens äta påskmat. Katastrof! Men jag ska nog laga lite påskmat till mig själv på söndag. Jobbar imorgon och fredag också sedan är jag ledig lördag-söndag (så skönt!) och sedan jobbar jag måndag-fredag nästa vecka. Det är asbra att jag fått både fredagen och måndagen för de är ju röda dagar, alltså 100% OB! Då gör det faktiskt inget att jag beställde den där dyra bikinin... Nu ska jag se på Grey's Anatomy som jag spelat in, sedan blir det sängen. Hejsvejs!

´
bild från häromdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0