I love it!

Nyss hemkommen från dagens höjdpunkt, dans fuego. I love love love it! När det är slut vill man bara fortsätta rulla på höfterna, hade kunnat dansa hela vägen hem. Men jag lät bli haha. Dock måste jag tillägga att man borde porta alla fullkomligt ointresserade fjortistjejer som bara står och viskar med varandra hela passet. Sjuuuukt störande! De följde inte med i rörelserna för fem öre vilket gjorde att jag nästan krockade med dem flera gånger. De var lika entusiastiska som ett par vandrande pinnar. Gaaah! Men jag lät dem inte förstöra min stund av total lycka. Höll det inne så att jag kunde skriva om det här, det är väldigt bra att ha en blogg må ni tro. Men nu måste jag kasta mig in i duschen innan maten är klar. Har jobbat hela dagen och åkte direkt till Friskis så jag är vråååålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0