För varenda unge

Det är april och UNICEFs kampanj För varenda unge har dragit igång. Målet med kampanjen är att värva fler Världsföräldrar. Ingen kan göra allt, men tillsammans kan vi göra mycket. Alla barn förtjänar en trygg och bra uppväxt. Så visa ditt stöd du också genom att köpa UNICEF-nålen för 20 kr (finns på H&M, Expert & Apotek Hjärtat) eller besök UNICEF och bli Världsförälder.

Kampanjen avslutas den 1:a maj med Humorgalan som direktsänds i TV4. Och vet ni vad?! Den ska jag gå på! Fick biljetter via UNICEF eftersom jag är en del av nätverket bloggare för varenda unge. De lottade ut biljetter så först var turen inte med mig. Men så hade någon avbokat och min lycka var gjord!


Låt denna fina symbol pryda din jacka också!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åå, vad är det för jacka du har? Ser fin ut!

2011-04-12 @ 20:52:21
Postat av: Isabel

Tack! Den kommer från Esprit men är köpt förra året så den finns nog tyvärr inte kvar

2011-04-12 @ 21:30:36
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0