Dagens lunch

Hej hej! Hann aldrig blogga igår för jag och Ida gick en långpromenad och sen stack jag till jobbet. Om en timme ska jag bege mig till jobbet igen. I alla fall, idag blev det core! Jätteskönt och jättejobbigt. Hade först tänkt göra stuvade makaroner till lunch men kom hem och blev lite stressad så jag tog riset från häromdagen och fixade köttbullar (som för övrigt är Scans delikatess med högre kötthalt, mycket goda!) och broccoli. Var väldigt effektiv, en halvtimme efter det att jag kom hem från träningen hade jag både duschat och ätit. Så snabbt brukar det inte gå haha. Så nu fick jag ju som sagt lite tid över, men ska ta och använda den till att fixa iordning mig så att jag slipper stressa till bussen.

Imorgon ska jag förresten befinna mig på Friskis redan klockan nio på morgonen! Blir bland annat fem kilometer på löpbandet. Jag som inte sprungit på ett år typ. Får se hur det går, hoppas att det inte är alltför mycket folk på gymmet. Då blir det pinsamt... Hehe. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0