Världens vackraste språk

Bonsoir! Ganska nyss hemkommen från franska kursen och jag är hög! Hög på språk. Hade glömt bort hur mycket jag faktiskt älskar språk. Och franska är ju utan tvekan världens vackraste språk. Håller ni inte med? Ååå, jag känner mig så duktig! Jag är duktig! Man skulle presentera en person idag med namn, ålder, var dom bor, gift eller inte, barn eller inte osv. Var så sjukt nervös inför det men det gick hur bra som helst! Sa lite fel men det gjorde inget. Hon läraren är så himla bra. Gud vad jag är glad att jag anmälde mig till detta! Men nu kurrar magen så nu blir det en macka och lite frukt framför kvällens inspelade Idol. Hejsvejs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0