Tisdagskväll

Hej hej! Ska nog försöka lägga mig snart. Är väldigt trött och måste upp tidigt. Morbror kom nämligen förbi eftersom han är på kurs här i Stockholm och mamma jobbar så jag måste upp och låsa dörren efter honom imorgonbitti. Är ändå bra om jag börjar få lite bättre rutiner. Börjar jobba vid tre imorgon så det är skönt att gå upp tidigt då så jag känner att jag hinner göra något innan. Jobbade idag också och tog en promenad med mamma innan det så därför har det inte blivit något inlägg tidigare. Idag var vi inte riktigt lika hurtiga, men all träning är bättre än ingen! Fick ju dessutom frisk luft och lite, lite färg i ansiktet kanske? Det var ju strålande sol förut. Mitt på dagen visade termometern (i solen) hela 33 grader! Sjukt ju. Satt faktiskt en liten stund i bara bh och byxor och solade på balkongen. Tills jag blev störd av getingarnas version av Ferdinand. Det är så att det är en geting som flyttat in på vår balkong. Mamma tror att det är ett bi eftersom den bara irrar runt bland blommorna. Men varken bin eller getingar beter sig som den gör. Det är som att den är helt desorienterad och flyger från blomma till blomma hela dagarna utan att sätta sig. Flyger upp i ansiktet på en titt som tätt gör den också när man sitter där. Sjuuukt irriterande. Men temperaturen börjar sjunka på kvällarna nu så snart försvinner dom. Lycka! Mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0