Hemmaspa

Hej hej! Köpte dessa på Åhléns idag för 20:- styck. Kände mig lite smått irriterad tidigare så kände att jag behövde pyssla om mig lite. Så nu är ansiktet och fötterna superlena och tånaglarna nymålade i knallrosa. Me like. Brukar alltid köra på chokladmasken men idag provade jag den gråa, den luktade lite starkt men var väldigt uppfriskande och gjorde huden mjuk och len. Fotpeelingen är också helt underbar, doftar pepparmint och vattenmelon. Riktigt fräscht. Nu tänkte jag tag tag i mina bilder. Ska rensa på datorn, tömma kameran och ladda över alla viktiga bilder till mitt nya USB-minne. Ångest men det måste göras.

Hittade förresten tröjan jag letade efter i stan! Visar senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0