Favorittröjan

Halloj! Imorse ringde första klockan nio men jag låg kvar i sängen, myste och snoozade fram till kvart i elva. Det var skönt! Behövdes antagligen också. Efter frukosten följde jag med mamma ner till centrum en sväng. Var i desperat behov av ett nytt läppsyl och ett minneskort. Måste ta tag i alla mina tusen bilder alltså... Ska nog försöka göra det lite senare. Måste lägga in lite ny musik på mobilen till tågresan på torsdag också. Innan jag startade datorn höll jag på och städade i mitt rum men nu blev jag något så sjukt seg... Kanske fortsätter lite senare hehe. 

Har förresten på mig min absoluta favorittröja idag. En Levis's som mamma köpte på en outlet för 23 år sedan. Snacka om bra kvalité! Och jag älskar den något så otroligt, vet inte vad jag skulle ta mig till om något hände den! Antagligen gråta floder. Usch, usch hemska tanke haha. Nej nu måste jag nog göra något om jag inte ska somna! Bloggar säkert mer senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0