Skumbanan

Hej hej! Dagen började med ett ångestfyllt besök hos tandläkaren. Har haft ont och ilningar i en tand ganska länge (har dock varit lite bättre den senaste tiden). Så jag ringde igår och fick en tid imorse, det var snabbt jobbat! Var först inte speciellt glad över att jag inte skulle få gå till min tandläkare utan till en tandhygienist... Men hon visade sig vara mycket trevlig och hjälpsam. I alla fall, i tanden som ilade visade det sig vara antydan till ett hål. Rackarns (som lillasyster brukar säga)! Så om ilningarna inte försvann inom typ en vecka skulle jag höra av mig igen. Fick flourskölj utskrivet och så flourlackade hon tänderna. Flourlacken, som luktar skumbanan, gav mig värsta flashbacken till när jag var liten och bodde i Årsta och fick tänderna flourlackade. Ser mig själv gå där på trottoaren och peta med tungan på tänderna i tron om att det skulle smaka likadant som det luktade haha ^^

Anyway, sedan dess har jag inte gjort så mycket. Mest småfixat lite bara. Rensat ut tre plagg ur garderoben, epilerat benen (det går bättre och bättre!) och handlat. Sen har jag bara degat framför tvn. Något som jag tänker fortsätta med nu. Det blir chips, dipp och grönsaker framför Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0