Grå och tråkig

Har inte blivit så mycket bilder på mig själv dom senaste dagarna men har känt mig alldeles så där grå och tråkig ni vet. Inte orkat engagera mig till att göra nåt åt det heller. Men idag piffade jag till mig lite med mascara och ansträngde mig verkligen med plattången. Det kändes skönt! Nu är naglarna nymålade också, visar imorgon. Det blev regnbågsnaglar! Att bero på lite udda naglar då så var det en av pensionärerna på franska kursen i måndags som tog upp min hand och frågade vad sjutton det var jag hade på naglarna. Graffiti nagellack svarade jag stolt haha ^^

Men nu ska jag försöka sova. Har en del som ska hinnas med imorgon. Ska bland annat gå och förtidsrösta! Spännande. Tänk att man äntligen får vara med och bestämma, hur coolt är inte det? Riktigt coolt är vad det är! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0