Reebok Easytone

Shoppingrundan tidigare idag gick inte så värst bra... Kilklackarna från Scorett jag spanat in och väntat på i flera veckor var sjukt obekväma! Provade istället en liknande variant som funnits ett tag (men som jag inte brytt mig om att testa tidigare eftersom jag var så inställd på dom andra) och dom var ganska sköna, snyggare på också. Men såklart var dom helt slut i storlek 37 i hela stan. Gaaaah!

Men ett par skor fick följa med hem, nämligen ett par Reebok Easytone! Gick på runt tusenlappen då jag hade en rabattkupong på 20%. Men det är ju vad man får betala för ett par bra träningsskor. Om ändå ett par ben som i reklamen följde med på köpet! Snacka om bra marknadsföring alltså haha. I alla fall, skorna är väldigt sköna men lite märkligt känns det allt att gå i dom. Men man vänjer sig nog ganska snabbt skulle jag tro. Ska inviga dom imorgon om jag hinner. Är riktigt nyfiken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0