Leggings, leggings, leggings

Underbara leggings! Tänkte först ha jeans idag men jag satte på mig ett par och ångrade mig snabbt. Usch vad det är obekvämt med jeans! Tack och lov för leggings säger jag bara. Sjukt snyggt och sjukt bekvämt. Har nästan alltid på mig det. Så nu känner jag att jag behöver uppdatera min leggings-samling. Dessa tre nedan skulle inte sitta helt fel. Alla tre kommer från Lindex och kostar 199:- styck. Tror att jag faktiskt beger mig in till stan imorgon på jakt! Har inte varit shopping sugen på länge men nu tror jag att det börjar vända. Nu börjar äntligen lite fina kläder komma in i butikerna. Tycker det har varit en extremt dålig mellanperiod. Har känt mig totalt oinspirerad. Men som sagt nu börjar det ske saker, i alla fall på Lindex.

Haha by the way, tyckte inte att solningen tog så mycket imorse. Men efter en stund i kassan på jobbet kände jag hur det brände på kinderna. Och mycket riktigt hade jag blivit bränd. Nu har det dock lagt sig, tack och lov. Vet att jag inte borde sola solarium. Men jag vägrar att se ut som en sjukling igen. Blir fan helt ärligt rädd när jag ser bilderna på mig själv från förra hösten/vintern. Nä, så tänker jag inte se ut i år! Därmed basta. Nu ska jag lägga mig och läsa, godnatt!

                                                   bildkälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0