Lärt mig en läxa

Jahapp vad har man lärt sig idag då? Jo, att det börjar bli en aning för kallt ute för mig att springa järnet (utan att värma upp först i alla fall)... Kände att jag inte ville komma hem så sent idag eftersom jag har gjort det alla dagar denna vecka så jag sprang till bussen från pappa. Nästa gick tjugo minuter senare, det hade inte varit hela världen känner jag nu. För jag fick ett litet astmaanfall och naturligtvis hade jag inte medicinen med mig som jag alltid annars brukar ha. Så nu sitter jag här och mår skit och hostar. Men men inte mycket att göra åt nu. Klumpigt var det, men jag har lärt mig en läxa i alla fall. Tänker aldrig lämna medicinen hemma igen. Och jag tänker inte springa till bussen om det inte är absolut nödvändigt.

Men till något lite roligare då! Idag har jag unnat mig att hyra hela tre filmer, då får man ju nämligen ha dom i tre dygn! Perfekt! Har inte riktigt bestämt vilken jag ska se ikväll, lutar mot Allt för min syster eller Flickan från ovan. Hm... Men först ska jag se klart Idol såklart, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0