Inte på humör

Suck och stön. Idag gick det inte bra på kursen. Lillasyster fick en allergisk reaktion eller nåt igårkväll, riktigt otäckt så jag kom i säng sent och sov uruselt. Försökte verkligen att göra dagen till en bra dag men det gick liksom bara inte. Tog en liten promenad med lillasyster efter frukosten, pluggade lite, följde med mammsen och storhandla men har varit på dåligt humör eller egentligen inte dåligt men inte på humör för något. Så det var inte så konstigt att det gick som det gick på franskan. Men nya tag på torsdag! Då är det faktiskt näst sista gången. Det går fort! Får se om jag läser vidare sen eller hur jag gör, det beror lite på. Men nu ska jag lägga mig i soffan och titta på tv, äta lite mörk choklad och tycka att jag var duktig som i alla fall gick dit idag. Hejsvejs!

                                            bild från häromdagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0