ICA vet hur man gör

Haha måste bara berätta en rolig grej. Mamma och jag skulle handla ägg på ICA igår men den förpackningen vi brukar köpa hade så kort datum så vi stod och velade vilka vi skulle välja istället. Jag föreslog ICAs ekologiska men mamma sa att dem brukar vara så dyra. Men jag tyckte att hon skulle kolla i alla fall. Mycket riktigt var dem nästan dubbelt så dyra. Men så säger mamma tillslut; Äsch, vi tar dem! Vi kan ju vinna! Haha klockrent ^^


ICA vet verkligen hur man gör. Älskar deras reklamer! Jämför liksom med till exempel Coops. Totalt fiasko, ska inte ens skriva vad den figuren ser ut som... Haha! Nä, stolt att jobba på ICA alltså! Men nu ska jag krypa till sängs, godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0