Gröna Lund

Hej hej! Börjar känna mig gammal... Vet ni varför? Jo, idag var jag på Gröna Lund med lillasyster och hennes kompis Johanna. Efter ett åk i Nyckelpigan, en tur i Lustiga huset och en sväng i Slänggungan (eller rättare sagt Kättingflygaren, men vem kallar den det?) så fick jag ge upp. Jag blev så fruktansvärt illamående! Haha! Har alltid haft svårt med karuseller och sånt men så här illa har det aldrig varit. Kände mig illamående redan efter Nyckelpigan! Förr om åren kunde jag i alla fall åka dubbelt så mycket. Men det måste vara något fel på mig alltså. Mår t o m illa av att gunga fram och tillbaka på en vanlig gunga. Hur normalt är det liksom? Nä, usch! Om jag går på Grönan nästa år så är det bara för sommarkänslans skull, då betalar jag bara entré så jag kan gå in och köpa sockervadd ^^ Förresten var det sjukt mycket folk idag! Trodde inte att det skulle vara det, det är ju liksom september. Men idag var ju vädret riktigt behagligt. Perfekt väder för Grönan. Tog en hel del fina bilder på tjejorna men måste prata med Johannas mamma innan jag lägger upp dom så här kommer lite andra bilder så länge.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0