Fridfulla Alby

Hej hej! Har minsann varit flitig idag! Gick upp hyfsat tidigt, åt frukost och sedan började jag rensa och städa i mina lådor under sängen. Vid lunch gick mamma upp som jobbat natt och så begav vi oss ut i solskenet på långpromenad. Vi gick bort till Alby och passade på att gå in på Uddby Gårds café där vi köpte nybakat bröd. Det var så roligt när vi gick förbi kohagen på hemvägen, först var kossorna rädda för mig och kameran men efter en stund började dem posera som bara den! Haha ^^
Efter promenixen gick jag förbi solariumet. Första gången som jag med cellskräck klarade av att vara själv i rummet när jag solade. Det gick bra men lite läskigt var det allt hehe. Så efter dusch och käk fortsatte jag med städningen. Men nu är jag klar för idag, ska ta en macka (åt så tidig middag så magen bokstavligen skriker nu!) och bänka mig framför Idol!     














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0