Drar till Borlänge

Hej hej! Timmarna på jobbet gick väldigt fort (en kul grej att tillägga; tre kunder vann på ICA lotteriet när jag satt i kassan!) men nu är jag jättetrött så ska ta och lägga mig så fort jag fått ordning på allt. Åker till mormor imorgon och har inte packat klart än! Ska bli så himla skönt att komma bort lite, bli lite bortskämd, äta mormors mumsiga köttfärssås och shoppa i Kupolen! Älskar att shoppa i Kupolen, det finns så mycket där och så är det alltid så lugnt. Så man kan verkligen ta sig tid och titta. Har skrivit en lång lista på saker som ska shoppas. Ska bland annat köpa ett par höga svarta Converse. Har länge velat ha det så nu tänker jag minsann slå till! Men nu måste jag göra klart här så jag kan kasta mig i sängen. Lär blogga hos mormor men annars är jag åter på söndag, hejsvejs!   

By the way, titta så låångt mitt hår har blivit! Måste erkänna att det ser lite längre ut än vad det är på bilden men långt är det i alla fall! I'm so happy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0