Check!

Morgonpromenad ✔
Förtidsrösta ✔
Plugga ✔
Ringa runt efter skorna ✔

Har checkat av dagens att göra lista och det känns skönt. Har bara franska kursen ikväll kvar. Invigde förresten mina nya Reebok Easytone idag och först gjorde det ont att gå i dom. Dom är ganska uppbyggda vi hålfoten och jag har väldigt låg hålfot så det var väl bara ovana. Hoppas jag! Efter en stund kändes det inte och då var dom riktigt sköna, stötdämpande och bra. Men när jag kom hem och tog av dom trodde jag att jag skulle dö ett tag. Så galet ont det gjorde alltså! Haha. Så som sagt, jag hoppas att det bara är ovana. Annars blir det jobbigt. Men då går jag fan i dom i alla fall! För det kändes skillnad i rumpan! Men nu ska jag ta och fixa håret och sen måste jag börja med maten. För om en timme måste jag sticka till kursen. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0