15-årsgräns

Halloj! Har egentligen inte så mycket att säga för tillfället. Magen är svullen som en ballong efter middagen som bestod av kycklingtacos (riktigt mumsigt) men annars är det bra! Det var chill på jobbet och så. Blev informerad av chefen idag att vi äntligen infört 15-årsgräns på energidrycker, vilket är toppen! Det är sjukt att det inte varit det tidigare med tanke på hur skadligt det är. Jag skulle dock önska att vi hade 18-årsgräns. Men det är ju betydligt bättre än inget!

I alla fall, kommer bli mycket resande för min del de närmsta veckorna. Åker nämligen och hälsar på farfar över dagen imorgon, nästa vecka tors-sön åker jag till Borlänge för att hälsa på mormor, veckan efter tors-lör åker jag (förhoppningsvis) till Leksand för att hälsa på Madde och veckan efter det åker jag till Frankrike! Hej och hå haha. Men det ska bli riktigt kul, behöver lite miljöombyte känner jag. Hade behövt det redan nu egentligen men en vecka går ju fort. Men nu ska jag ta och fixa till mina naglar. Slänger kanske in något mer inlägg lite senare, hejsvejs! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig blogg :D

2010-09-21 @ 22:51:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0